mandag den 21. juli 2014

Et tip om skråstole

Vi er de heldige forældre til en meget kælen trold der helst vil underholdes 24/7. Desværre sætter det også en del begrænsninger ift. at få lavet noget som helst når hun ikke sover.

Jeg begav mig derfor i Babysam for at undersøge de forskellige skråstole - sikke en jungle.  De havde en hel masse der alle kunne tage op til 9 kg. Det er jo lige om lidt! Og jeg er simpelthen for studerende (nærig/fattig) til at bruge 500 til 1000 kroner på noget, som hun vokser ud af om en måned. Men så var der Nuna Leaf! Med det samme trolden blev sat i den pludredde hun glad, mens hun svingede fra side til side. 
Vi har set på den før, men i et spinkelt håb blev hun sat i den - et håb om at hun hadede stolen, for den koster hel 1399,- Men nej pigen elskede den og det andet var noget geil - 9 kg er jo ingenting.
Så jeg gik hjem igen fra Babysam uden skråstol. 

Men hvor der er vilje er der vej og DBA/Trendsales/de gule sider er virkelig en skøn ting. For 1-2-3 så var vi i Randers og hente en Nuna Leaf lettere brugt men til 500 kroner. Den var billigere end alle de andre brugte da farven ikke laves mere og, at den har en lille bitte plet - som om der ikke kommer det ved os lige om lidt. 

Stolen er FANTASTISK! Trolden sad 20 minutter i dag og underholdte sig selv. Det er lige før jeg vil sige, at den er original prisen værd, da den også kan bruges når de bliver større ( hvis man altså har pengene). 
Vi har brugt den flere gangen nu, og der er INGEN brok fra hende på noget tidspunkt. Hun smiler og griner og leger så videre. Selvom jeg ikke vil gå langt væk fra hende, er jeg på ingen måde utryg ved at hun sidder i den, da selen er ret solid - derudover kan den spændes ud sådan at hun kan sidde ordentligt selv når hun bliver større om røven...


Vi ønskede os skråstolen tidligere, men nu fortryder jeg virkelig at vi ikke undersøgte det før - det ville have givet en hel masse frihed jeg til tider godt kunne have brugt. Bedre sent end aldrig dog og rådet gives derfor videre.  Trolden har i hvert fald godkendt den fuldstændigt




Ingen kommentarer:

Send en kommentar