mandag den 25. august 2014

En af de der dage

er åbenbart sådan en jeg har i dag.

Dagens billede viser troldens første møde med vandmelon i madsutte dims - vi er ikke helt enige i hvad der skal bides i dog. 


Jeg orker ikke rigtigt noget, hvilket resulterer i, at jeg her lidt i 3 render rundt i bukser med tis, gylp og hvad jeg håber er grød, min mors cardigan og manglende bh. Selv de efterhånden sølle efteramnings boobies orkede ikke at skulle trækkes op og pakkes ind i dag - så de slap.

Det går egentligt ret godt med at stoppe amningen. Trolden fik til sidst ikke nok og skulle både have boobs og flaske når det var - og det havde min psyke bare ikke til. så det er vel 3 uger siden jeg bestemte, at nu skulle det til at være slut. I starten prøvede jeg bare at fjerne amningerne en af gangen og nu er vi nede på at hun kun tager trykket et par gange i ugen. Men for pokker hvor har det også en hængende effekt! Hele den flotte barm er bare væk og tilbage er to nu endnu mere ikke ens boobs.

Bliver spændende når hænge dagene er ovre og de skal pakkes ind - Et stk BH med to forskellige skåle tak...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar