mandag den 21. juli 2014

Lidt om Stokke New born

Grunden til at vi overhovedet skulle ud og have en skråstol nu er at trolden er blevet en stor (som i 3 hager) pige og ikke kan sidde i hendes Stokke Newborn stol mere.

Der er efterhånden flere der har spurgt til om vi har været glade for den - som i skal de selv købe en.
Jeg må indrømme, at jeg er lidt blandet på det punkt.

Generelt set har vi været glade for den. Jeg har brugt den til at få lidt frie hænder, og selvom det ikke har været lang tid af gangen Trolden ville side i den, ja så har det stadig hjulpet.
Når det så er sagt, så er der også flere ting man skal tage med i sine overvejelser. Fra ny koster sættet 899 ,- hvilket jeg syntes er ret mange penge når man nu også skal have stolen til 1399,-.
Trolden ville til tider slet ikke sidde i stolen, mens hun andre gange ville sidde der omkring 15 min. Det skal så også siges, at hun er meget glad for at blive underholdt og vi derfor ikke har trænet hende så meget i at sidde i den.

Så selvom det har givet enkelte aftner med mulighed for at spise ved bordet, ja så har det ikke været en livs reder. Jeg har et par med-mødre der har haft større glæde af den så det kommer, til stolens forsvar, nok lidt an på barnet. Vi købte vores brugt, men den kan til tider købes på tilbud. Brugt ligger stolen mellem 400 og 500 kroner, hvilket efter min mening er en mere passende pris. Selvom jeg til tider var villig til meget for en tissetur alene, ja så er 900 nok rigeligt.

Billederne viser nogle af de gange hun ville være i stolen - og blev du forvirret så er svaret ja, jeg vil anbefale stolen, men ikke til den originale pris. Skulle vi gøre det igen tror jeg, at vi ville købe vores skråstol istedet - men det er jo bare min mening...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar