mandag den 11. august 2014

Det der med at lette røven

Kan være ret svært.
Inden jeg blev gravid var jeg kommet i en ret god form, hvor jeg kom ned og træne 3 gange om ugen.
Men så blev jeg gravid og så stjerner hver gang jeg bevægede mig lidt for voldsomt - og så var formen pludselig væk...

Mit medlemskab til FitnesDK kører stadig, men jeg har kun været dernede en gang efter graviditeten. Der er tusind (dårlige) undskyldninger for hvorfor jeg ikke har været mere afsted, men realiteten er at jeg ikke kommer afsted! Så jeg overvejer lidt hvad der skal til. Jeg kan på ingen måde overskue at skulle træne mens trolden sover til middag - det er simpelthen for ustabilt hvor længe hun sover.
FitnessDK har børnepasning, men der skal hun kunne sidde selv, hvilket betyder der ikke er børnepasning endnu. Det vil sige træningen skal finde sted når manden er hjemme, hvilket pga. arbejde først bliver efter kl. 18.
Der kommer endnu en dårlig undskyldning så - jeg har simpelthen ikke overskud nok til at lette røven derned - i hvert fald ikke endnu.. Tilbage er så weekenden, hvilke vi for tiden bruger oppe ved familien væk fra FitnessDk. Så lige nu betaler jeg egentligt for ikke at komme afsted, hvilket er fuldstændig tosset.

Jeg har derfor sat og undersøgt forskellige ting på nettet, bla. bøger om øvelser og løb. Jeg overvejer lidt at kaste mig ud i det, opsige medlemskabet og forsøge at komme i form der hjemme - om det holder er jeg dog ikke helt sikker på, men man ved vel aldrig inden det er afprøvet.

Nogen derude der har erfaringer med at træne som ny mor?



Noget af det der findes tid til herhjemme er dog at lege og spise grød, noget der her var blevet forenet ved at trolden selv fik lov til at føre skeen - der kom faktisk et hel måltid grød indenbords også ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar