lørdag den 16. august 2014

hun sov!!!!

I går havde jeg virkelig brug for søvn - Vi snakker "jeg troede det var lørdag, ringede til min mor og var meget overrasket over, at hun var på arbejde" træt! Og alligevel ville øjnene bare ikke holde sig lukkede da de fik muligheden. What the f**ck tænker man så, men nej. Min hjerne kværnede bare afsted og blev ved med at vende tilbage til, at hun jo vågner igen klokken 23 og jeg derfor kunne droppe at sove - men miraklet kom. Trolden sov nemlig helt til klokken 01.30 i går, hvilket betød meget nødvendig søvn til mig (da jeg endelig faldt i søvn)! Hun vågnede derudover først igen ved 4 tiden og fik således kun to flasker i går - WIN WIN!

Om det er fordi hun for første gang sov i sin tremmeseng med sin nyindkøbte madras og temperatur topmadras, god karma der kunne mærke søvnbehovet eller om det bare er tilfældigt vides ikke - men hun sov! Og nej for mange udråbstegn kan ikke bruges her, når den i to nætter har heddet mellem 4 og 6 timers søvn sammenlagt. 



Hun har så taget hævn og kun sovet 35 min middagslur og 40 min eftermiddagslur, men man kan vel håbe på endnu en nat med lidt søvn - God karma kom nu!


Ps. - Kære dejlige Cecilie der rent faktisk læser med - godt fanget med graviditeten men det var en fejl der opstod i overflytningen af opskrifter. En baby er vist rigeligt her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar